MENU
En UygunKıbhas
Giriş Tarihi
Çıkış Tarihi
Yetişkin
0-12 Yaş
13-17 Yaş

SPOR SALONU

GYM Salonlarımızda Spor Zamanı

Hem eğlenceli olan hem de yorucu olan Spinning egzersizi ile kalori yakmak ve kilo vermek çok daha kolay. Yarış bisikleti formunda sabit olan bu bisikletlerle 15 dakika selenin üzerinde geri kalan süredeyse pedallar üzerinde sürülür . Bir seans ortalama 45 dakika sürmekte, kondisyon durumuna bağlı olarak süre ve antrenman şiddeti ayarlanabilmektedir. Grup halinde yüksek sesli müzik eşliğinde yapılması motivasyonu ve rekabet duygusunu artıracağından daha keyifli bir cardio imkanı sunar.

01

SPINNING

Hem eğlenceli olan hem de yorucu olan Spinning egzersizi ile kalori yakmak ve kilo vermek çok daha kolay. Yarış bisikleti formunda sabit olan bu bisikletlerle 15 dakika selenin üzerinde geri kalan süredeyse pedallar üzerinde sürülür . Bir seans ortalama 45 dakika sürmekte, kondisyon durumuna bağlı olarak süre ve antrenman şiddeti ayarlanabilmektedir. Grup halinde yüksek sesli müzik eşliğinde yapılması motivasyonu ve rekabet duygusunu artıracağından daha keyifli bir cardio imkanı sunar.
02

LOWER BODY

Alt vücudu şekillendiren kapsamlı rutinle kalçanızı sıkılaştırırken daha düzgün bacaklara sahip olun! Alt vücut antrenmanlarının ağır olmasının bir sebebi var. Bu bölgedeki güçlü kaslar muazzam kuvvet üretildiğinden onları hareketsiz bırakmamalı, aksine sürekli yormalısınız. Ancak ağırlık kaldırdığınızda illa dengeli bir vücut antrenmanı yapmış olmuyorsunuz.
03

CRUNCH

En temel mide ve karın egzersizlerinden biri olan cunch aynı zamanda en etkili karın egzersizlerindendir. Güzel bir vücuda sahip olmanın yolu sıkı karın kaslarına sahip olmaktan geçer. Diğer kaslarınız ne kadar sıkı ve iyi görünürse görünsün, şayet karın kaslarınız yoksa, yani kemerinizi sıktığınızda fırlamış bir göbeğiniz varsa, formda bir vücut için sonuca tam ulaşamamışsınız demektir. Ama üzülmenize gerek yok. Karın kaslarınızı çalıştırmak için sayısız egzersiz seçeneğiniz var.

04

TOTAL BODY

Total body antrenman tekniği, kısaca bahsedecek olursak vücudumuzdaki bütün kas gruplarını bir günde çalıştırmaktır. Total body antrenman tekniği split yani bölgesel antrenmanlara göre çok daha avantajlıdır. Gayet açık bir şekilde anlatacak olursak Total body antrenman özellikle compound yani bileşik egzersizlerden oluşur. Birazdan da bahsedeceğimiz üzere bu bileşik egzersizlerin bir hayli faydası olacaktır. Bilhassa birden fazla kas grubunu çalıştıran egzersizler olduğu için örneğin squat çalışırken karın bölgemizden arka bacağımıza yani hamstringlere kadar aktif olan kas gruplarını hissedeceksiniz. Yani squat ve benzeri egzersizler Total body antrenman programında kesinlikle yer almalı.
05

STEP AEROBIC

Step- Aerobik; müzik eşliğinde, tempolu açma germe hareketlerinden oluşan bir spordur. Spor, zayıflama ya da kilo alma gibi amaçlar için zoraki yapıldığında hayli külfetli olabilmektedir. Çünkü zayıflama ve kilo alma düzenli yemek ve spor ile beraberinde insan iradesi de gerektirdiğinden durum hayli karmaşık bir hal almaktadır. İşte, Step-aerobik programları bu durumu ortadan kaldırmakta; sizlere müzik eşliğinde çok eğlenceli bir ortamda spor yapma, spor yaparken zevkle vakit geçirme imkanı sağlamaktadır.
06

REFORMER

Reformer pilates, özel tasarlanan bir aletle uygulanan, vücudunuzun esnemesini, güçlenmesini ve kaybettiğiniz enerjiyi size geri kazandırarak zinde kalmanızı sağlayan egzersiz hareketleridir. Reformer pilatese başlamadan önce nefes eğitimi almalı ve karın kaslarınızı nasıl çalıştırmanız gerektiğini öğrenmelisiniz. Bu iki eğitim için pilates uzmanlarından yardım alabilirsiniz.